Info utile

Pot să îmi rezerv vacanța online?Da, puteți rezerva vacanțe, zboruri, cazare, city break, transferuri și închirieri auto prin intermediul acestui site. Nu uitați că puteți apela întotdeauna un membru al echipei noastre pentru a primi mai multe informatii.Dacă rezervați online, ne lăudăm cu cele mai noi tehnici de criptare pentru a ne asigura că detaliile dvs. de plată sunt protejate, toate tranzacțiile online sunt menținute în siguranță împotriva accesului neautorizat.

Trebuie să încheiez o asigurare de călătorie?Da, asigurarea de vacanță este esențială atunci când călătoriți. Asigurați-vă că sunteți complet acoperit și este o idee bună să aveti calatoria la dvs in bagajul de mână.

Am nevoie de pașaport? Cetăţenii români nu au nevoie de viză pentru a călători în Franţa.

Intrarea în Franţa este permisă cu paşaportul sau cartea de identitate, aflate în curs de valabilitate.În conformitate cu normele UE, toți cetățenii (inclusiv copiii nou-născuți) au nevoie de o carte de identitate sau de un pașaport valabil pentru a călători.

Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, cartea de identitate sau pasaportul, nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 3 luni de la data terminarii calatoriei pentru destinatii din Uniunea Europeana si minim 6 luni de la data terminarii calatoriei pentru celelalte destinatii din afara Uniunii Europene

Cum îmi pot plăti vacanța?

Când faceți o rezervare, va trebui să aveți un card de debit, credit sau debit curent. Suntem bucuroși să acceptăm majoritatea cardurilor de debit / credit. Debitul va fi dedus automat din contul dvs. bancar. Vă rugăm să cereți detalii complete.

Ce fac dacă am o reclamație în stațiune/hotel?

Dacă aveți o plângere. Asigurați-vă întotdeauna că managerul hotelului / cazare sau reprezentantul operatorului de turism sunt la curent cu problema. Este posibil ca ea sa poata fi rezolvata imediat .

PRIM AJUTOR LA DISNEYLAND PARIS

Vacanta ta la Disneyland Paris va fi o experiență drăguță, de neuitat, dar dacă apare o urgență sau ai nevoie de ajutor medical, nu ești singur,  poți contacta unul dintre centrele de prim ajutor.

Există centre de prim ajutor în Satul Disney și în cele două parcuri Disney, în care personalul instruit este disponibil pentru a oferi primul ajutor în caz de urgență. Indiferent dacă ați suferit o vătămare ușoară și aveți nevoie doar de un bandaj sau dacă este o altă problemă medicală. Dacă nu sunteți în parcuri sau în sat, ci în hotelul dvs., nu ezitați să contactați recepția și veți primi ajutor.

Parcul Disneyland: Între ieșirea din Discovery Arcade și restaurantul Plaza Gardens veți găsi centrul de prim ajutor din Parcul Disneyland. Această facilitate este disponibilă între orele 07:00 și inca 2 ore după închiderea parcului.

Walt Disney Studios Park: În partea din față dintre Studio Services și Studio Photo veți găsi centrul de prim ajutor în Walt Disney Studios Park. Facilitatea este deschisă cu 30 de minute înainte de deschiderea parcului.

Disney Village: Între Disney Store și Sports Bar veți găsi centrul de prim ajutor în Disney Village. Este deschis zilnic între orele 14:00 - 0:30

Recepția hotelului dvs. Disney: În caz de urgență la hotel, contactați direct recepția hotelului în orice moment.

MEDICAMENTE / FARMACII LÂNGĂ DISNEYLAND PARIS

Pharmacie De Magny at 40 Rue de la Clef des Champs, 77700 Magny le Hongre

Pharmacie Forum Santé um Val d'Europe shopping center 14 Cours du Danube - Serris, 77711 Marne La Vallée

Pharmacie SARL de Chessy at 22b Rue du General de Gaulle, 77700 Chessy

Taxa de parcare este inclusă în prețul biletului de intrare?

Nu, se aplică o taxă pentru parcare (tarif forfetar pe zi). Oaspeții cazați la un hotel Disney® beneficiază de parcare gratuită în parcarea hotelului.

DOCUMENTE NECESARE PENTRU MINORI

1.Pentru minorii care calatoresc insotiti de un singur parinte, este necesar acordul celuilalt parinte  exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat. Daca celalalt parinte a decedat, este necesara o copie dupa actul de deces.

2.Pentru minorii care au un singur parinte declarat in certificatul de nastere, este necesara o copie a acestui certificat.

3.Pentru minorii care calatoresc insotiti de un singur parinte si acesta este divortat, este necesara hotararea judecatoreasca definitiva prin care i-a(u) fost incredintat(ti) minorul(ii) si copie dupa actul de divort. Daca hotararea judecatoreasca nu este definitiva, este necesar acordul celuilalt parinte  exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat.

4.Pentru minorii care calatoresc fara parinti si au fost incredintati unei terte persoane, este necesar acordul ambilor parinti exprimat printr-o declaratie autentificata la notariat precum si cazier juridic pentru persoana care ii insoteste.

Ce fac dacă îmi pierd copilul în Parcul Disney®?

Există două puncte de întâlnire pentru copiii pierduți:

În Parcul Disneyland®: între Restaurantul Plaza Gardens și First Aid Post

În Parcul Walt Disney Studios®: la intrare, lângă Studio Services.

Recomandări generale:

Păstraţi în locuri sigure documentele şi valorile personale, biletele de călătorie, banii, cărţile de credit şi nu le expuneţi în mod vizibil asupra dumneavoastră sau în maşini;

Maşinile trebuie încuiate şi asigurate cu sisteme de alarmă;

În cazul călătoriei cu autobuzul sau trenul păstraţi atenţia asupra bagajelor pe întreaga durată a călătoriei;

Pentru ieşirile în oraş, în special în zonele aglomerate, lăsaţi documentele personale la hotel şi păstraţi numai o copie a actelor de identitate (paşaport, permis de şedere)

In cazul unor incidente care afectează siguranţa persoanei sau a bunurilor, vă recomandăm contactarea celui mai apropiat birou al poliţiei, precum şi contactarea celui mai apropiat oficiul consular român;

În cazul unor incidente grave (accidente, tâlhării), care necesită intervenţia imediată a autorităţilor franceze, trebuie apelate următoarele numere de urgenţă:

112 – Serviciul urgenţe;

17 – Poliţia;

15 – Serviciul medical de urgenţă (SAMU);

18 – Pompieri;

Vă recomandăm cu insistenta să încheiaţi, înainte de plecare, o asigurare de călătorie. Aceasta are valabilitate în toate ţările şi poate să acopere de la riscurile de bază (îmbolnăviri,Covid-19, accidente, urgenţe stomatologice, repatriere sanitară sau în caz de deces) până la toate riscurile de călătorie, inclusiv pierderea/furtul/deteriorarea bagajelor, anularea plecării în străinătate, falimentul companiei aeriene etc.

Solicita oferta